2008. június 7., szombat

Első havi szállás kifizetve!

Hola,
Kedden elküldtük az első havi előleget a szállásunkért, így egy hónapot már biztosan leszünk:)
A pénzt a Western Union-on keresztül utaltuk, ami önmagában nem nagy hírértékű, ám a tudat, hogy zárás előtt 2 perccel érkeztünk Bogittal és kezdtük meg az akciót ami mellesleg bő 30 percbe tellik annál jobb. Tudni kell, hogy én nem vagyok hozzászokva ezekhez a hivatalos dolgoknak a kitöltéséhez. A csajszi a pult mögött már-már zárta a boltot, és folyamatosan sürgetett ami méginkább nehezítette a dolgot.
Két hülye, boardshortban, beach papucsban...imádott minket az ügyintéző :P
Ez a pénzküldési rendszer egyszerűnek egyszerű, gyors is, ám annál több jutalékot vonnak le. Legközelebb már egyszerű banki átutalással fogunk fizetni.

Lassan vége az én vizsgaidőszakomnak is, Bogit pár nap múlva startol Angliába...
29-én indul a SZÖRFTÁBOR http://www.szorftabor.hu/ ahol többek közt én is oktatom, nevelem a jövő nagy szörföseit :D

Zajlik tehát az életünk, hamar eljön a várva várt nap mikor indulunk Venezuela felé!!!

Aloha,
Dunky

Nincsenek megjegyzések: