2008. november 11., kedd

Mozgalmas napok!!


Alighogy felajánlották nekem a fix állást a Planet-ben rá két nappal a Vela-ban is kiderült hogy lenne rám szükség. Ma reggel meg is volt az "állásinterjúm". Több fix fizetés, több jutalék és ajándékba eeeegy 2009 Neilpryde FIREFLY 5.7 !!!! ajándékba.. még azt is kértem hogy zöldet rendeljenek :D  ezek után még szép hogy átpártoltam ide, legalább nem kell a hülye németeket hallgatnom egész nap. Volt egy kicsit rosszizű beszélgetésem a Planet centermanagerével, de jofej volt megértette a dolgot. Még két napot dolgozok neki aztán irány az uj melohely.
Bogitnak holnap Day off-ja lesz, zajlik az élet, nem unatkozunk.
üdv mindenkinek!!
aloha

2 megjegyzés:

Adam Gyömrei írta...

Gratula az új melóhoz!!! Aji vityóért én is átpártoltam volna:-P Már csak ez miatt megérte,nem beszélve a "némettelenségről" ...asszem ilyen szó sincs:-)
nyomjátok!!!
Gyömi

Névtelen írta...

na hejj! hallod hát nem hittem el..ezek után még szép.
Veled mi ah hrelyzet? mingyán meg is látogatom a blogodat.